Ny hjemmeside?
Evas Rengøring.
Processen.
Evas Rengøring er en virksomhed som både henvender sig til privat- og erhvervskunder. Udfordringen havde sine rødder i brugervenligheden på hendes gamle hjemmeside. Den formåede ikke at henvende sig til nogle specifikke målgrupper, men var blot en lang informationsside, som sjældent skitserer et indbydende udgangspunkt for førstegangskunder.
Derudover manglede hun trafik, som ikke blot kan løses med et brugervenligt design.
Eva havde et ønsket om en hjemmeside, som både appelerede til private og erhverv. Samtidig ønskede hun en ny visuel identitet både i form af hjemmeside, men også logo. Hun ønskede at vægte tungere end hendes konkurrenter i samme område, og skabe noget mere trafik.
Eva fik en skræddersyet todelt hjemmeside – en fane til den private sektor som henvender sig til børnefamilier og ældre og en fane til virksomheder.
Hjemmesiden har fået helt nyt design som vægter simplicitet. Vi har skabt en personlig grøn farve som udgør hendes kendetegn og skaber den røde tråd gennem hendes online tilstedeværelse.
Derudover fik vi designet et nyt logo, som går hånd i hånd med det simple udseende.
Øgede trafik er blevet løst gennem SEO-optimering både gennem hjemmesiden, men også hendes Google My Business profil, som supplerer hinanden godt.
Alt i alt et succesfuldt projekt.
Autogaarden-Vrensted.
Processen.
Autogaarden-Vrensted er en virksomhed med speciale i VOLVO, som har været aktiv i over 50 år. De har et autoværksted og beskæftiger sig med importering, produktion og salg af reservedele.
Med 50 år i branchen er lageret blevet en omfattende størrelse med alt fra forlygte til kofangere. Hallerne er fyldte med veteran biler og værkstedet har det hele. Alt sammen noget de ikke formåede at vise omverden grundet begrænsninger på deres gamle hjemmeside.
Derudover var den gamle hjemmeside svær at navigere rundt i og trængte til en opgradering.
Autogaarden-Vrensted havde et ønske om at vise det hele frem, så andre bilentusiaster kunne mærke deres passion og ekspertise.
Deres nye hjemmeside skulle være let at navigere rundt i, og samtidig udstille alle deres ydelser.
Autogaarden-Vrensted fik en meget visuel hjemmeside fyldt op med billeder, så man hurtig kan få en fornemmelse af hvem de er.
Der er blevet integreret et kæmpe galleri, som har en side for sig selv, for at kunne skabe sig en helhedsfornemmelse af stedet.
Den blå VOLVO-farve er blevet trukket igennem hjemmesiden, for at skabe en god rød tråd og lægge vægt på deres VOLVO-ekspertise.
Den er udstyret med et særdeles brugervenligt design, og menuen udstiller nu alle deres ydelser på en mere overskuelig måde.
Alt i alt et succesfuldt projekt.
”Jeg synes I har gjort det rigtig godt. Der har ikke været noget tidspunkt, hvor jeg ikke haft fuld tillid til jer. I har gjort processen let for mig, og samtidig skabt et godt resultat.”
– Autogaarden-Vrensted